Jaki jest koszt wizytówek?

0

Drukowanie wizytówek, jak każda usługa, ma swoją cenę. Co wypływa na koszt wizytówek i na jaki wydatek należy się nastawić? Wiele zależy od tego, gdzie wykonujemy zamówienie oraz jakie materiały wybierzemy.

Niezbędne dane

Wizytówka to niewielki kartonik, który wręcza się potencjalnym, bądź już obecnym klientom. Typowy format to 90x50 mm, choć zwykle uwzględnia się indywidualne preferencje zamawiającego. Treść, jaka znajduje się na wizytówce, może być bardzo zróżnicowana. Najczęściej są to dane, niezbędne do szybkiej identyfikacji właściciela wizytówki, czyli imię i nazwisko, stanowisko, nazwa firmy oraz jej logo. Równie istotne jest podanie, w jaki sposób można się skontaktować z konkretną osobą. Koszt wizytówek zależy od wielu czynników. Warto je wstępnie omówić w miejscu, które wykona zlecenie, jak firma ADMS. Ceny zwykle są zróżnicowane. Dobre rozeznanie w niuansach oferty może dać spore oszczędności.

Tradycja i nowoczesność

Drobny druk rządzi się swoimi prawami. Dotyczą one przede wszystkim kolorystyki i elementów graficznych. Jeśli wizytówka ma wyglądać profesjonalnie, wszystkie dodatki, niebędące tekstem, powinno się stosować bardzo oszczędnie. Ich nadmiar może sprawiać, że całość prezentuje się mało czytelnie, co bardzo zniechęca do kontaktu. Mimo że nowoczesne technologie dają klientom szerokie spectrum możliwości, warto przemyśleć, czy rzeczywiście chcemy, aby wizytówka miała nowatorską strukturę i dodatkowe efekty. Nietypowe materiały i techniki budzą ciekawość, ale mogą mieć efekt odwrotny do zamierzonego. Finalnie bardzo wpłyną także na koszt wizytówek.

Wizytówki amatorskie i profesjonalne

Składając zamówienie na wizytówki, warto mieć na uwadze koszt inwestycji. Wysoki koszt wizytówek nie zawsze idzie w parze z jakością. Tania oferta zwykle wygląda dobrze, jednak jej jakość szybko spada. Łatwo się gniecie a kolory mogą się rozmywać lub blaknąć. Dobrej jakości papier kredowo-matowy, jak również jego odpowiednia gramatura to podstawa sukcesu. Najlepiej połączyć go z profesjonalną, trwałą grafiką. Wizytówki można dodatkowo uszlachetnić na całej powierzchni lub miejscowo, na przykład poprzez lakierowanie. Taki zabieg przedłuża trwałość, ale jest dodatkowo płatny. Każdą dodatkową usługę warto omawiać jeszcze przed złożeniem zamówienia.

Cena wizytówek jest uzależniona nie tylko od samego wydruku, ale również ewentualnego, dodatkowego projektu. Własne pomysły są zwykle niższe od propozycji profesjonalnych, szablonowych.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl